Mijn account
+33 (0)2 51 20 41 94 Reserveringsdienst van maandag t/m vrijdag van 9.00–13.00 uur en van 14.00–18.00 uur

VEELGESTELDE VRAGEN LOYALITEITSPROGRAMMA CAMP'ATLANTIQUE

1- Voor wie is het loyaliteits- en sponsorprogramma bedoeld?

2- Wat kan ik krijgen met het loyaliteitsprogramma?

3- Hoe worden mijn loyaliteitspunten berekend?

4- Wat kan ik krijgen met het sponsorprogramma?

5- Ik ben sponsor; hoe worden mijn punten berekend?

6- Hoeveel zijn de vouchers waard voor de sponsor en de nieuwe klant?

7- Hoeveel punten heb ik nodig voor een gratis overnachting?

8- Hoe boek ik een verblijf met gratis overnachtingen?

9- Hoe boek ik met vouchers een verblijf?

10- Hoe lang zijn mijn punten en vouchers geldig?

11- Hoe en wanneer kan ik mijn puntensaldo bekijken?

12- Hoe en wanneer kan ik mijn vouchers bekijken?

13- Wat moet ik doen bij een geschil?

 

VEELGESTELDE VRAGEN LOYALITEITS- EN SPONSORPROGRAMMA CAMP'ATLANTIQUE

1- Voor wie is het loyaliteits- en sponsorprogramma bedoeld?

Alleen vakantie accommodaties die door Camp'Atlantique rechtstreeks aan particulieren worden verkocht en dus niet via een tussenpersoon tot stand komen, geven recht op punten. Touroperators en hun klanten, ondernemingsraden en hun rechthebbenden zijn daarom uitgesloten van dit programma. Permanente bewoners kunnen niet deelnemen aan het loyaliteitsprogramma, maar kunnen wel deelnemen aan het sponsorprogramma.

2- Wat kan ik krijgen met het loyaliteitsprogramma?

Door u aan te melden voor het loyaliteitsprogramma van Camp'Atlantique, kunt u punten sparen voor gratis overnachtingen tijdens uw volgende verblijf (zie de algemene voorwaarden van het programma). Het programma is geheel gratis.

3- Hoe worden mijn loyaliteitspunten berekend?

Het aantal spaarpunten per geboekte overnachting hangt af van de gekozen accommodatie en de gekozen periode van het verblijf.

Enkele regels voor het sparen van punten op een rij:

Het aantal spaarpunten hangt van de gekozen periode af :

- 1 overnachting (huur of campingplaats) tijdens de schoolvakanties geeft recht op 100 punten.
- 1 overnachting (huur of campingplaats) buiten de schoolvakanties geeft recht op 150 punten.
 
Het aantal spaarpunten hangt van de gekozen accomodatie af:
1 overnachting in de categorie chic geeft recht op een bonus van  +100 punten/nacht.
 
Alleen uitgaven met betrekking tot de huur van de accomodatie geven recht op punten.
 
Het loyaliteits- en sponsorprogramma geldt niet met terugwerkende kracht: geboekte verblijven voor de startdatum van het programma (2 april 2016) komen niet in aanmerking voor spaarpunten.

4- Wat kan ik krijgen met het sponsorprogramma?

Door deel te nemen aan het sponsorprogramma van Camp'Atlantique, kunnen sponsors punten sparen voor gratis overnachtingen tijdens hun volgende verblijf. De sponsors en door hen aangebrachte klanten ontvangen vouchers die hen recht geven op korting op hun volgende verblijf (zie de algemene voorwaarden van het programma). Het programma is geheel gratis.

5- Ik ben sponsor; hoe worden mijn punten berekend?

Het aantal benodigde punten voor een gratis overnachting hangt van het aantal aangebrachte klanten af.

Spaarpunten worden op de volgende manier toegekend:

100 spaarpunten worden automatisch toegekend op de laatste dag van het eerste verblijf van elke nieuw aangebrachte klant en geldt voor iedere vervolgboeking.

De spaarpunten worden bij ieder nieuw verblijf van de nieuw aangebrachte klant(en) opgeteld, ongeacht de geboekte vestiging van de bezitter van het klantaccount.

Alleen uitgaven met betrekking tot de huur van de accomodatie geven recht op punten.

Het sponsorprogramma geldt niet met terugwerkende kracht: geboekte verblijven voor de startdatum van het programma (2 april 2016) komen niet in aanmerking voor spaarpunten.

6- Hoeveel zijn de vouchers waard voor de sponsor en de nieuwe klant?

Het bedrag van de verkregen voucher hangt van het type accommodatie af dat door de aangebrachte klant geboekt is:
- Boeking van een huuraccomodatie: ieder krijgt een voucher ter waarde van 30 €
- Boeking van een campingplaats: ieder krijgt een voucher ter waarde van 15 €

De voucher  wordt automatisch toegekend op de laatste dag van het eerste verblijf van de nieuw aangebrachte klant en geldt voor iedere vervolgboeking.

7- Hoeveel punten heb ik nodig voor een gratis overnachting?

Het aantal punten dat nodig is voor een gratis overnachting is afhankelijk van de gekozen accommodatie.
Voor een gratis overnachting, dient u 1000* of 2000 punten* te hebben gespaard.
Voor een gratis overnachting in een Tribu of Twin stacaravan, of in een accommodatie in de categorie Chic, dient u 1500* of 3000 punten* te hebben gespaard.

* de overnachting dient tussen 28/03/18 en 30/07/18 of tussen 26/08/18 en 04/11/18 gereserveerd te worden. Aanbod 2 jaar geldig vanaf datum verkrijging van de punten.

** de overnachting dient tussen 30/07/18 en 26/08/18 gereserveerd te worden. Aanbod 2 jaar geldig vanaf datum verkrijging van de punten.

De punten kunnen gebruikt worden voor een accommodatie van uw keuze mits het puntensaldo toereikend is (onder voorbehoud van beschikbaarheid op het moment van boeking).
 

8- Hoe boek ik een verblijf met gratis overnachtingen?

U kunt een verblijf met gratis ovenachtingen boeken:
- bij de reserveringsdienst van Camp'Atlantique (02 51 20 41 94).
- door 'Mijn Account' te raadplegen op de website van Camp’Atlantique www.camp-atlantique.com
 
U kunt uw punten gebruiken in ieder van onze vestigingen en voor ieder van onze accommodaties, onder voorbehoud van beschikbaarheid op het moment van reserveren en gedurende de periodes dat het programma loopt.
 
Het boeken van een verblijf met gratis overnachting is geldig voor de gehele openingsperiode van onze vestigingen.
 
Bij het indienen van uw reserveringsverzoek, dient u kenbaar te maken dat u uw punten wenst te gebruiken. Dit kan via "Mijn Account", via de website www.camp-atlantique.com of bij de reserveringsdienst van Camp’Atlantique via telefoonnummer 02 51 20 41 94.
 
Campingplaatsen dienen bij ieder verblijf voor minimaal 1 nacht geboekt te worden en huuraccommodaties voor minimaal 2 nachten.
 
Het is mogelijk om, in combinatie met een gratis overnachting, betaalde nachten tegen de geldende tarieven te reserveren. In dit geval, is de gratis overnachting de goedkoopste overnachting van het verblijf.
 
Per verblijf mag maximaal één gratis overnachting opgenomen worden.
 
Over deze gratis overnachting is de klant toeristenbelasting verschuldigd. Eventueel aanvullende opties zijn ook voor rekening van de klant.

9- Hoe boek ik met vouchers een verblijf?

U kunt met vouchers een verblijf boeken:

- bij de reserveringsdienst van Camp'Atlantique (02 51 20 41 94).
- op de website van Camp’Atlantique www.camp-atlantique.com
 
U kunt uw vouchers gebruiken in ieder van onze vestigingen en voor ieder van onze accommodaties, onder voorbehoud van beschikbaarheid op het moment van reserveren en gedurende de periodes dat het programma loopt.
 
Het boeken met vouchers van een verblijf is geldig voor de gehele openingsperiode van onze vestigingen.
 
Bij het indienen van uw reserveringsverzoek, dient u kenbaar te maken dat u uw vouchers wenst te verzilveren. Dit kan via de website www.camp-atlantique.com of bij de reserveringsdienst van Camp’Atlantique via telefoonnummer 02 51 20 41 94.
 
Campingplaatsen dienen bij ieder verblijf voor minimaal 1 nacht geboekt te worden en huuraccommodaties voor minimaal 2 nachten.
 
Per verblijf mag maximaal één voucher verzilverd worden.

10- Hoe lang zijn mijn punten en vouchers geldig?

De waardepunten en de vouchers zijn onbeperkt geldig. Indien er echter na 2 jaar geen gebruik van is gemaakt, dan vervallen de waardepunten en de vouchers.

11- Hoe en wanneer kan ik mijn puntensaldo bekijken?

Deelnemers kunnen hun puntensaldo raadplegen in "Mijn Account"  op www.camp-atlantique.com of hiervoor contact opnemen met de reserveringsdienst van Camp’Atlantique.

De punten van het loyaliteitsprogramma worden automatisch toegekend na de einddatum van het verblijf.

De punten van het sponsorprogramma worden automatisch toegekend na de einddatum van het verblijf van de nieuwe klant.

12- Hoe en wanneer kan ik mijn vouchers bekijken?

Deelnemers kunnen hun vouchers raadplegen in "Mijn account" op www.camp-atlantique.com of hiervoor contact opnemen met de reserveringsdienst van Camp’Atlantique.

De vouchers van het sponsorprogramma worden automatisch toegekend na de einddatum van het verblijf van de nieuwe klant.

13- Wat moet ik doen bij een geschil?

In het geval er punten niet geregistreerd zijn, kan de klant deze te allen tijde op vertoning van zijn factuur bij de klantenservice van Camp'Atlantique opvragen.
In het geval van een geschil tussen een deelnemer en een bepaalde vestiging, kan Camp'Atlantique niet aansprakelijk worden gesteld. In geval van een geschil tussen een deelnemer en Camp'Atlantique, is alleen de Franse wet van toepassing. Indien het niet lukt om het geschil in der minne op te lossen, wordt het geschil aan de rechtbank van La Roche-sur-Yon voorgelegd.
Overeenkomstig de bepalingen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens van 6 januari 1978 hebben deelnemers het recht om persoonsgegevens te wijzigen, te corrigeren en te laten verwijderen, en om promotionele aanbiedingen stop te laten zetten. Hiertoe kunt u op elk gewenst moment een verzoek indienen onder vermelding van uw naam en adres, ofwel via e-mail naar contact@camp-atlantique.com ofwel per post naar: Service Réservation Camp'Atlantique - 4 rue Auguste Herbert - 85560 Longeville-sur-Mer (Frankrijk).

De deelnemer kan deelname aan het programma te allen tijde opzeggen en dient ons hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen: alle opgebouwde punten en vouchers worden in dit geval tenietgedaan.

8
10

Note moyenne
sur 524 avis

Voir les avis